ساعت سونتو وکتور

معرفی و فروش ساعت های هوشمند و ورزشی Suunto - خرید از واتس آپ 09212567359

ساعت سونتو وکتور

۶۱۸ بازديد

ساعت سونتو وکتور

SUUNTO_VECTOR_BLACK_010600110 ساعت SUUNTO VECTOR BLACK

   ساعت سونتو وکتور از جمله ساعت های کوهنوردی بدون جی پی اس سونتو است که دارای دماسنج، ارتفاع سنج، فشارسنج هوا و قطب نما می باشد. علاوه براین با نوار ضربان سنج قلب سازگاری دارد و مدل هایی که در نامشان HR دارند، همراه با نوار ضربان سنج قلب ارائه می گردند. ساعت وکتور تا عمق 30 متر در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و با خیال راحت می توانید با آن شنا کنید.

کارکرد این ساعت با باتری قابل تعویض CR2430 هر یکسال یک بار است که خودتان می توانید آن را تعویض کنید. وجود نوار ضربان قلب همراه با این ساعت، آن را علاوه بر کوهنوردی برای تناسب اندام و دویدن نیز قابل استفاده کرده است

ویژگی های ساعت سونتو وکتور

صفحه نمایش ساعت گرد و صفحه نمایش آن دیجیتال می باشد، قطر ساعت حدود 5 سانتیمتر است. و ضخامت آن 1.5 سانتیمتر است. ارتفاع سنج این ساعت ارتفاع را از منفی 500 تا 9000 متر (با دقت مثبت و منفی 5 متر) محاسبه می کند، بنابراین برای استفاده در کلیه کوه های مرتفع جهان قابل استفاده است.

ساعت دارای حافظه 24 ساعته برای صعود و پائین آمدن در هر ساعت می باشد و امکان تنظیم هشدار ارتفاع را دارد. ارتفاع سنج بارومتریک این ساعت، اطلاعات 4 روز قبل را ذخیره می کند.

برای 6 ساعت اول هر یک ساعت یک بار و بعد از آن هر 6 ساعت یک بار. برای درست بودن عددی که ارتفاع سنج نمایش می دهد، باید ساعت را با فشار در سطح دریای آزاد، بعنوان فشار پایه تنظیم کرد.

برای درست کار کردن قطب نمای دیجیتال باید ساعت کاملا بصورت افقی قرار گیرد و حباب روی ساعت در مرکز کره قرار گیرد. این ساعت جهت شمال را با دقت تقریبی تا 3 درجه نمایش می دهد. امکان تنظیم 3 هشدار برای این ساعت وجود دارد و علاوه بر زمان، تاریخ را نیز نمایش می دهد. ساعت را می توان روی نمایش 12 ساعته یا 24 ساعته تنظیم کرد.

ساعت دارای کرونومتر و تایمر شمارش معکوس است. دفترچه راهنمای فارسی این ساعت نیز از روی سایت قابل خریداری است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد